Jousenkylän Autokoulu (Jousenkylän Autokoulu Oy)

Jousenkylän Autokoulu Oy toimii Laukaalla. Puhelinnumerot ovat 014 831 320 ja 040 523 0654.

Toimii nyt nimellä Laukaan Liikennekoulu.

• Osoite: Arwidsonintie 15-17, 41340 Laukaa

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Jousenkylän Autokoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3832 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 24. tammikuu 2012 (4469 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/jousenkylan-autokoulu

Kari Paananen:

Tyttäreni ilmoittautui heinäkuun alussa kevarikurssille. Aluksi näytti että kaikki olisi ok, mutta sitten tapahtui, sovittuja ajoaikoja ei ollutkaan, koulun kevarin avaimet olivat hukassa, ei päässyt ajamaan ja lopuksi ajoaikoja ei meinannut saada lainkaan. Itse piti kysellä aikoja. Tyttäreni sai ajokortin 10.09.2012 ja inssi meni kerralla läpi. Törkeän pitkä aika kortin saannille. Useiden tuttaviemme lapset ovat ensi vuonna menossa kevari/autokouluun, mutta emme heille suosittele tätä autokoulua.

• Kirjoitettu: 12. päivä syyskuuta 2012

Kommentoitaessa julkaisua Jousenkylän Autokoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.