Laukaan Liikennekoulu (Suomen Liikennekoulutus Oy)

Laukaan Liikennekoulu tunnettiin aikaisemmin nimellä Jousenkylän Autokoulu. Toimisto on avoinna keskiviikkona ja perjantaina kello 10–16.30, mutta ajotunteja on muinakin aikoina.

Lisätietoja saa numerosta 0800 124 224.

• Nettisivut: liikennekoulu.net/toimipaikat/laukaa/
  • Osoite: Arwidssonintie 15-17 A 10, 41340 Laukaa

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Laukaan Liikennekoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. huhtikuu 2017 (2534 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 25. helmikuu 2013 (4050 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/laukaan-liikennekoulu

Kommentoitaessa julkaisua Laukaan Liikennekoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.