Autokoulu Draivi (Salon Uusi Liikennekoulu Oy)

Autokoulu Draivi on Salon uusi liikennekoulu, joka löytyy Esson vierestä, Turuntien ja Perttelinkadun kulmasta, 2. kerroksesta. Lankapuhelimen numero on 02 731 3623, kännykkänumero 040 718 2982 ja sähköpostiosoite info@draivi.fi.

• Nettisivut: draivi.fi
  • Osoite: Turuntie 15, 24240 Salo

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Draivi -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3801 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 19. tammikuu 2012 (4443 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-draivi

huom,huom:

firman kottarit ovat kosahtaneet. :D

• Kirjoitettu: 28. päivä maaliskuuta 2012

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Draivi sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.