Malmin Autokoulu (Malmin Autokoulu Oy)

Malmin Autokoulu toimii Helsingin Malmilla. Puhelinnumerot ovat 09 350 5190 ja 0400 274 700 sekä faksinumero 09 350 519 15. Sähköpostiosoite on toimisto@malminautokoulu.fi. Toimisto on auki maanantaista torstaihin 9–17.30 ja perjantaisin 9–14.

• Nettisivut: malminautokoulu.fi
  • Osoite: Latokartanontie 7, 00700 Helsinki

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Malmin Autokoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3802 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 14. helmikuu 2012 (4417 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/malmin-autokoulu

koululainen:

kellään kokemuksia tästä? minkälaisia autoja valittavana jos b:tä ajaa (onko automaattivaihteistolla)?

• Kirjoitettu: 28. päivä maaliskuuta 2012

Kommentoitaessa julkaisua Malmin Autokoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.