Porvoon Auto-Opisto (Porvoon Auto-Opisto Oy)

Porvoon Auto-Opisto sijaitsee Kaivokadulla. Puhelinnumero on (019) 580 615 ja faksinumero (019) 580 097 sekä sähköpostiosoite opisto@porvoonauto-opisto.fi. Toimisto on avoinna ma–to klo 9&ndash,17 ja perjantaisin klo 9–15.

• Nettisivut: porvoonauto-opisto.fi
  • Osoite: Kaivokatu 27, 06100 Porvoo

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Porvoon Auto-Opisto -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3841 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 19. helmikuu 2012 (4451 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/porvoon-auto-opisto

Petri:

Tämä on ollut ihan hyvä paikka, jossa opetus teoriassa kuin käytännössäkin on ollut laadukasta. Olen ajanut täällä B-korttia ja varmaan kakkosvaiheenkin hoidan samassa paikassa.

• Kirjoitettu: 28. päivä maaliskuuta 2012

Kommentoitaessa julkaisua Porvoon Auto-Opisto sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.