Kolarin Liikennekoulu (Napapiirin Liikennekoulu Ky)

Kolarin Liikennekoulu (entinen Napapiirin Liikennekoulu) sijaitsee Isopalontiellä Kolarin keskustassa.

Puhelinnumero toimistoon on 040 739 2922 sekä sähköpostiosoite info@napapiirinliikennekoulu.fi.

Avoinna arkisin kello 12–20.

• Nettisivut: napapiirinliikennekoulu.fi
  • Osoite: Isopalontie 46, 95900 Kolari
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: B-, A1-, A2-, C- ja C1-kurssit

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Kolarin Liikennekoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 8. toukokuu 2017 (2507 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 17. helmikuu 2012 (4414 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/napapiirin-liikennekoulu

Tälle annetut mielipiteet

w.ille:

Suositteletteko tätä vai pohjolan liikennekoulua vai nuutista?

• Kirjoitettu: 28. päivä maaliskuuta 2012
  • Kestolinkki: #

Kommentoitaessa julkaisua Kolarin Liikennekoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.