Autokoulu Start, Itäkeskus

Itiksessä sijaitseva Autokoulu Start on kolmas tämän yrityksen toimipaikoista Helsingissä. Startin toiset toimistot sijaitsevat Kontulassa, ja Herttoniemessä.

Itäkeskuksen toimipaikka on Prisman yhteydessä olevassa rakennuksessa, katutasossa, jonne pääsee esimerkiksi metrolla. Autokoulu sijaitsee Puotilan metroaseman lähellä. Toimisto on avoinna ma–to kello 10–17 ja perjantaisin 10–16. Viikonloppuisin suljettu.

Toimiston puhelinnumero on 050 436 9225 (ma-to kello 10-17 ja perjantaisin 10-16). Sähköpostiosoite on info@autokoulustart.fi.

• Nettisivut: autokoulustart.fi
  • Osoite: Vanhanlinnantie 3, 00900 Helsinki
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Toimipisteessä järjestetään AM-, A-, B- ja C-luokan kursseja sekä A-korotuskursseja

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Start, Itäkeskus -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 29. joulukuu 2021 (847 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 10. tammikuu 2014 (3757 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-start-itakeskus

Gaurav Dattagupta:

Moikka,

I am looking to get details on applying for a license here in Finland. I am having an international driving license permit from India and would want to understand if this can be used to apply for the license.
I have gone through the information online, but there is still some confusion on the applicability of this international permit.

• Kirjoitettu: 28. päivä joulukuuta 2021

Pete:

Hey, it might be best if you email them directly:

info@autokoulustart.fi

• Kirjoitettu: 29. päivä joulukuuta 2021

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Start, Itäkeskus sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.