Autokoulu Start, Herttoniemi

Vuonna 2010 perustettu Autokoulu Startin toimipiste sijaitsee lähellä S-market Herttoniemeä. Huomioi, ettei Herttoniemessä ole toistaiseksi toimistopäivystystä.

Toimiston puhelinnumero on 040 557 0806 (puhelinpäivystys ma-to kello 10-17 ja perjantaisin 10-16.). Sähköpostiosoite on info@autokoulustart.fi.

Kontulan lisäksi Autokoulu Startin toimipiste on Itiksessä, ja Kontulassa.

• Nettisivut: autokoulustart.fi
  • Osoite: Hitsaajankatu 20, 00810 Helsinki
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Tässä autokoulussa järjestetään AM-, A-, B- ja C-kursseja ja A-luokan korotuskursseja

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Start, Herttoniemi -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Start, Herttoniemi sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.