Vammalan Autokoulu (Vammalan Autokoulu Oy)

Säästöpankkia vastapäätä sijaitsevan Vammalan Autokoulun toimisto on avoinna arkisin kello 11–17. Puhelinnumero toimistoon on 050 331 2159 (Helena).

• Nettisivut: vammalanautokoulu.fi
  • Osoite: Puistokatu 5, 38200 Vammala
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: AM 120, AM 121, A1, A2, A, B, C1E, myös A-luokkien korotukset, harjoitteluvaiheen palautejakso, syventävä vaihe ja pimeänajo simulaattorilla

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Vammalan Autokoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 28. joulukuu 2016 (2648 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 27. helmikuu 2012 (4414 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/vammalan-autokoulu

Kommentoitaessa julkaisua Vammalan Autokoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.