TrafficMaster

Autokoulu TrafficMaster sijaitsee Vantaalla , Viihdekeskus Flamingon kolmannessa kerroksessa. Toimisto on avoinna ma–to kello 10–17 ja perjantaisin 10–15. Puhelinnumero on 0400 211 747 ja sähköpostiosoite tiedustelut@trafficmasteri.fi.

• Nettisivut: trafficmaster.fi
  • Osoite: Tasetie 8, 01510 Vantaa
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Kokemusta liikennekoulutusalalta yli 25 vuoden ajalta. TrafficMaster kouluttaa myös ammattikuljettajia.

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän TrafficMaster -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 23. toukokuu 2014 (3597 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 23. toukokuu 2014 (3597 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/trafficmaster

Kommentoitaessa julkaisua TrafficMaster sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.