RN Liikenneopetus (RN Liikenneopetus Oy)

Nykyisin RN Liikenneopetuksen tilalla on Ajo-opetus Harju.

RN Liikenneopetus sijaitsee Vimpelissä. Puhelinnumero on 0400 995 522 ja sähköpostiosoite reijo.nygard@pp.inet.fi.

• Osoite: Kaijanjuntu 1, 62800 Vimpeli

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän RN Liikenneopetus -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 17. marraskuu 2017 (2346 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 27. helmikuu 2012 (4436 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/rn-liikenneopetus

Juha Saariranta:

MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA ETTÄ TEILLÄ OLEVA NUORI NAINEN JOKA ON HUOMENNA 2.4.2015 MENOSSA KIRJALLISEEN TUTKINTOON , SOITTAA MEILLE (ÄIDILLEEN) JA KYSYY ETTÄ MIKÄ ON SULKUVIIVA!!!!!!????

Olen huomannut päivittäin ettei täällä Alajärvellä osata parkkeerata autoja esim. kauppojen pihoilla!!
Onko täällä joku ihme lupa saada toimia noin??
Pitää tehdä viranomaisille ilmoitus!!

• Kirjoitettu: 01. päivä huhtikuuta 2015

Kommentoitaessa julkaisua RN Liikenneopetus sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.