Pohjolan Liikennekoulu, Tornio

Pohjolan Liikennekoulun toimisto Torniossa sijaitsee Torikadulla. Puhelinnumero on 044 7740 789 (Aulis Keskitalo). Sähköpostiosoite on pohjolan.liikennekoulu.ky@pp.inet.fi. Liikennekoululla on liukkaankelin ajoa varten rata Mäntyvaarassa kaupungin läheisyydessä. Tämän liikennekoulun palveluvalikoimaan kuuluu liikenneopetus melkein kaikissa pyöräilyyn ja autoiluun liittyvissä asioissa.

• Nettisivut: pohjolanliikennekoulu.net
  • Osoite: Torikatu 9, 95400 Tornio

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Pohjolan Liikennekoulu, Tornio -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Pohjolan Liikennekoulu, Tornio sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.