Oulun Liikennekoulu (Oulun Liikennekoulu Ky)

Oulun Liikennekoulun sähköpostiosoite on toimisto@oulunliikennekoulu.com. Puhelinnumero on 08 311 5291. Toimisto on avoinna arkisin 9–17 ja perjantaisin 9–15.

• Nettisivut: oulunliikennekoulu.com
  • Osoite: Pakkahuoneenkatu 17, 90100 Oulu

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Oulun Liikennekoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3839 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 19. helmikuu 2012 (4448 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/oulun-liikennekoulu

Lacrimas:

Oulun liikennekoulu on sitten huonoin mahdollinen autokoulu jonka voitte valita.. Oli tänään tarkoitus olla moottoripyörätunti neljältä, ja varmistin sen moneen kertaan että 16.00 eli 15.45 pitäisi olla paikalla, ja vastaus oli että joojoo. Tuli viesti : ‘‘Hei! Olit varannut opettajan ja moottoripyörän tälle päivälle klo 14 missä olet? Ei näin voi tehdä ja jättää tulematta. Tv. Oulun liikennekoulu.’‘ Soitin sinne välittömästi ja kerroin merkinnöistäni ja ‘asiakaspalvelija’ sanoi että olen tehnyt virheen ja että siitä veloitetaan 80.. Ja peruivat muuten samantien huomisenkin aikani. Tosin sain sen sitten onneksi takaisin.

Niin ja muutenkaan ei asiakaspalvelu pelaa. En tiedä pitäisikö vastaanottohenkilön jo pikkuhiljaa eläköityä vai mikä on , kun unohtaa kertoa vaadittavat asiat etukäteen (esim. passikuvat, todistukset, luvat ja viranomaismaksut ja kuitit niistä). Vasta jossain vaiheessa tulee random viivästyslasku tai valitus kun en ole tehnyt jotain mistä en tiennyt. Niin ja mainoksessa luvataan myös ensiluokkaiset varusteet kaikille, mutta niitäkään ei ole kuin standardikokoisille miehille. Tosin tämä on vain oma mielikuvani joka on tullut tässä vuoden (aloitin viimevuoden loppukesästä) aikana saikattua.

En suosittele.

• Kirjoitettu: 13. päivä kesäkuuta 2012

Petri:

Oho, harmillista kohtelua olet saanut osaksesi. :-/

• Kirjoitettu: 30. päivä kesäkuuta 2012

Aloittelija:

En suosittele.

Asiakaspalvelu on erittäin huonoa. Ajoin moottoripyöräkorttia. Minulle ei ollut sopivaa pyörää, no pyörää räätälöitiin sopivammaksi, mm. matalampi penkki, jota odotin kuukauden. Kun vihdoin pääsin ajotunnille, ajo-opettajani ei ollut edes kokeillut penkin sopivuutta ennen tuntini aloitusta pyörään. Minä odotin varusteet päällä, että saataisiin penkki paikalleen, yksi osa ei sopinut, se otettiin pois.
Harjoituksia tehdessä kaaduin, penkki irtosi, jonka jälkeen penkki TEIPATTIIN…??Mitäh? kyllä.
Ajo-opettsajani totesi, että jos kovin kaatuilee, ei ole kohta kalustoa millä harjoitella. Aikun tulikin hyvä fiilis siitä kommentista.

Myöhemmin valitin asiasta, toimistovirkailija syytteli minua, että minun olisi pitänyt osata kysyä alkuvaiheessa, että saanko käydä kokeilemassa isompaa pyörää allani, varmistaa että sopiva. Minun olisi pitänyt osata ITSE kysyä kaikki, vaikka olin tulossa oppimaan asioista kouluun.

Asiakaspalvelu oli syyttelevää (asiakkaan vika), kiroilua, vähättelyä.
Omistajan puhelimessa kertoi tekeneensä firmalla kovasti rahaa. Johon totean “noh siltä se kyllä tuntuukin, rahat pois meininki, ei minkäänlaista asiakaspalvelu kykyä, kellään perheenjäsenellä.

Erämaksuja ei annettu, nekin olisi pitänyt itse osata kysyä. Lisäajotuntejakin oltiin laittamassa, ilman että minulle asiakkalle asiasta kerrottiin, että ne ovat tosiaan maksullisia! (rahat pois vaan)

EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!
Itse jouduin maksamaan satoja euroja tämmöisestä moskasta. Katsokaa mihin laitatte rahojanne.
Itse otin paperit pois ja suoritin kortin toisaalla, paremmassa opeissa! Jossa sain rahoilleni vastinetta kymmen kertaisesti enemmän, minua asiakkaana arvostettiin ja kannustettiin, asiakaspalvelutoimi niinkuin kuuluukin.

• Kirjoitettu: 24. päivä elokuuta 2013

Kommentoitaessa julkaisua Oulun Liikennekoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.