Oppiin Autokoulut, Turenki (Oppiin Autokoulut)

Turengin keskustassa sijaitseva toimisto on avoinna maanantaisin ja keskiviikkoisin kello 12–17. Aukioloajat tarkistettu 19.11.2015. Puhelinnumero on 045 139 4756 ja sähköpostiosoite turenki@oppiin.fi.

• Nettisivut: oppiin.fi/turenki
  • Osoite: Kauppakuja 10, 14200 Janakkala
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: AM120, AM121, A1, A1h, A2, A, B, harjoitteluvaihe, syventävä vaihe, BE, C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D, DE

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Oppiin Autokoulut, Turenki -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 19. marraskuu 2015 (3052 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 19. marraskuu 2015 (3052 päivää sitten)
  • Sivua on katseltu: Tätä sivua on katseltu 1940 kertaa
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/oppiin-autokoulut-turenki

Kommentoitaessa julkaisua Oppiin Autokoulut, Turenki sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.