Nilsiän Autokoulu

Nilsiän Autokoulu sijaitsee Nilsiän keskustassa noin 150 metrin päässä Nilsiän yläasteesta ja lukiosta. Puhelinnumero on 017 463 1186 ja Toivo “Topi” Holopaisen matkapuhelinnumero 0500 373 428. Sähköpostiosoite on toivo.holopainen@nilsianautokoulu.fi.

• Nettisivut: nilsianautokoulu.fi
  • Osoite: Ukko-Paavontie 1, 73300 Nilsiä

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Nilsiän Autokoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3833 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 17. helmikuu 2012 (4445 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/nilsian-autokoulu

Kommentoitaessa julkaisua Nilsiän Autokoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.