Merikosken Ajokoulu

Merikosken Ajokoulu sijaitsee Oulussa. Puhelinnumero on 0400 917 242 ja sähköpostiosoite ilmoittautumiset@merikoskenajokoulu.fi. Autokoulun voi rahoittaa esimerkiksi Resurs Bankin avulla, josta voi saada jopa 60 kuukautta maksuaikaa kunhan luoton hakija on vähintään 20 vuotias.

• Nettisivut: merikoskenajokoulu.fi
  • Osoite: Karvarinaukio 7, 90650 Oulu

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Merikosken Ajokoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 22. lokakuu 2014 (3473 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 14. helmikuu 2012 (4454 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/merikosken-ajokoulu

Kommentoitaessa julkaisua Merikosken Ajokoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.