Liikenneopisto Huippukuski (Liikenneopisto Huippukuski Ay)

Liikenneopisto Huippukuski sijaitsee Heinolassa. Toimisto on avoinna ma–to kello 10–17 ja perjantaisin 10–15. Viikonloppuisin suljettu. Puhelinnumero on 03 715 8803 ja 0400 936 290 / Jari. Sähköpostiosoite on jari.aropaasi@huippukuski.fi.

• Nettisivut: huippukuski.fi
  • Osoite: Rajakatu 10, 18100 Heinola
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: M-, A1- ja B-kortti

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Liikenneopisto Huippukuski -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Liikenneopisto Huippukuski sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.