Liikennekoulu Kaakinen, Oulu

Oulussa sijaitsevan Liikennekoulu Kaakisen puhelinnumero on 08 331 897 ja faksin numero 08 381 148. Sähköpostiosoite on ilmoittautumiset@liikennekoulukaakinen.fi. Keväällä 2012 uudeksi osoitteeksi tulee Kajaanintie 79, 90230 Oulu.

• Nettisivut: liikennekoulukaakinen.fi
  • Osoite: Töllintie 26, 90230 Oulu

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Liikennekoulu Kaakinen, Oulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Liikennekoulu Kaakinen, Oulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.