Joensuun Auto-Opisto, Ylämylly (Joensuun Auto-Opisto Oy)

Auto-opistolla ei enää nykyisin ole Ylämyllyssä toimipaikkaa.

Joensuun Auto-Opiston toimipisteistä yksi sijaitsee Liperin Ylämyllyssä. Puhelinnumero on 010 423 9972 ja sähköpostiosoite ylamylly@auto-opisto.info.

• Osoite: Rännitie 3, 80400 Ylämylly

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Joensuun Auto-Opisto, Ylämylly -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Joensuun Auto-Opisto, Ylämylly sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.