Järvenpään Liikennekoulu, Tuusula

Järvenpään liikennekoulu toimii myös Tuusulassa 50 askeleen päässä linja-autoasemalta. Toimisto sijaitsee Hyrylän keskustassa, linja-autoaseman tuntumassa, S-marketin vieressä. Avoinna ma–to kello 12–17.30. Perjantaisin ja viikonloppuisin suljettu. Aukioloajat tarkistettu 19.11.2015. Puhelinnumero on 09 242 0044 ja sähköpostiosoite tuusula@liikennekoulu.fi.

• Nettisivut: tuusulanautokoulu.fi/
  • Osoite: Koskenmäenpolku 1, 04300 Tuusula
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: B, II-vaihe, A1, A2, A, AM, C1, C ja pimeäajokoulutus

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Järvenpään Liikennekoulu, Tuusula -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Järvenpään Liikennekoulu, Tuusula sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.