Ikaalisten Autokoulu (Ikaalisten Autokoulu Ky)

Ikaalisten Autokoulu sijaitsee Itsenäisyydenkadulla. Puhelinnumero on 03 458 6567 ja sähköpostiosoite ikaauto@ikaalistenautokoulu.fi. Toimisto on avoinna maanantaisin 10–17, ti–to 10–16 ja perjantaisin 10–15.

• Nettisivut: ikaalistenautokoulu.fi
  • Osoite: Itsenäisyydenkatu 4, 39500 Ikaalinen

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Ikaalisten Autokoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3802 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 24. tammikuu 2012 (4438 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/ikaalisten-autokoulu

Sinikka:

Teidän nettiosoite ei toimi, olisin hakenut lisätietoo, tehkää sille jotain!

• Kirjoitettu: 24. päivä heinäkuuta 2018

Kommentoitaessa julkaisua Ikaalisten Autokoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.