Helsingin Liikennekoulu, Kannelmäki (Helsingin Liikennekoulu Oy)

Helsingin Liikennekoulun toimipiste Kannelmäessä sijaitsee Kantelettarentiellä. Puhelinnumero on 010 548 5500 ja sähköpostiosoite info@helsinginliikennekoulu.fi. Toimisto on avoinna tiistaisin ja torstaisin kello 9–17.

• Nettisivut: helsinginliikennekoulu.fi
  • Osoite: Kantelettarentie 7, 00420 Helsinki

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Helsingin Liikennekoulu, Kannelmäki -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Helsingin Liikennekoulu, Kannelmäki sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.