Esami Driving School

Esami Driving School toimii Helsingin Malmilla. Puhelinnumero on 0400 720 405 ja sähköpostiosoite info@esami.fi.

• Nettisivut: esami.fi
  • Osoite: Kirkonkyläntie 3 A, 00700 Helsinki
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Kansainvälinen autokoulu, nettisivut ja koulutusta englanniksi

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Esami Driving School -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3802 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 22. tammikuu 2012 (4440 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/esami-driving-school

Fuyin Yu:

Hello I have finished my first stage of driving study and now I am thinking about taking the stage 2&3. Would you please inform me about the price and the schedule of these two stages? As I am working full time now, I would like to take the lessons after 18:00 if it is possible. Is there any booklet for the whole info? Thanks in advance. Please reply :)

• Kirjoitettu: 19. päivä toukokuuta 2016

Pete:

I think you should get a faster response from them if you’d copy and paste that message to their contact form. ;-) It’s located over here:

esami.fi/wp/contact/

• Kirjoitettu: 19. päivä toukokuuta 2016

Kommentoitaessa julkaisua Esami Driving School sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.