Epic Autokoulu Vantaa, Pakkala

Pakkalan toimipiste sijaitsee Toimistohotelli Leijan kolmannessa kerroksessa.

Sähköpostiosoite on vantaa@epicautokoulu.fi ja puhelinnumero 010 524 5400 (ma–pe kello 11–17).

• Nettisivut: epicautokoulu.fi/vantaa-3
  • Osoite: Pakkalankuja 7, 01510 Vantaa
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: B, AM121, AM120, riskienhallintakurssi, ajokieltokoulutus, A1, A2, A, T, EAS

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Epic Autokoulu Vantaa, Pakkala -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Epic Autokoulu Vantaa, Pakkala sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.