Epic Autokoulu Lappeenranta

Lappeenrannan Epic Autokouluun sisäänkäynti tapahtuu Oleksilta, Timanttiset Kultakellon vierestä. Toimisto sijaitsee kiinteistön toisessa kerroksessa.

Sähköpostiosoite on lappeenranta@epicautokoulu.fi ja puhelinnumero 010 524 5400 (ma–pe kello 11–17).

• Nettisivut: epicautokoulu.fi/lappeenranta
  • Osoite: Kauppakatu 32, 53100 Lappeenranta
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: B, riskienhallintakurssi, T, EAS, ajokieltokoulutus

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Epic Autokoulu Lappeenranta -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Epic Autokoulu Lappeenranta sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.