CorsoCityn Autokoulu (Autokoulu Rein Oy)

Corso Cityn Autokoulu sijaitsee Vantaan Korsossa. Puhelinnumero on 09 872 9354 ja sähköpostiosoite toimisto@autokoulurein.fi.

Toimisto on avoinna ma–ke kello 13–16. Suljettu to–su.

On hyvä muistaa, että ilmoittautuminen ja aloitustunti on maanantaisin alkaen 16.30. Muut teoriatunnit ovat tiistaisin. Teoriatunnit alkavat kello 16.30 ja teoriatuntien “kierto” kestää noin kuusi viikkoa.

• Nettisivut: autokoulurein.fi
  • Osoite: Korsontie 12, 01450 Vantaa
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: B-kortti, perusvaihe, harjoitteluvaihe, syventävä vaihe, pimeän ajon kurssi, myös A-kortti, korttiluokan korotus, kertausajo.

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän CorsoCityn Autokoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 18. maaliskuu 2017 (2589 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 21. tammikuu 2012 (4473 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/corso-cityn-autokoulu

Kommentoitaessa julkaisua CorsoCityn Autokoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.