CAP Mikkeli (Raatihuoneenkatu) (CAP-autokoulu)

Mikkelissä Raatihuoneenkadulla sijaitsevan CAP-autokoulun puhelinnumero on 045 887 3388 ja sähköpostiosoite mikkeli.raatihuoneenkatu@cap.fi.

Toimisto palvelee maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin kello 12–17.

Mikkelistä löytyy toinen CAP-autokoulu Savilahdenkadulta.

• Nettisivut: cap.fi/fi/toimipiste/cap-autokoulu-mikkeli-raatihuoneenkat…
  • Osoite: Raatihuoneenkatu 9, 50100 Mikkeli
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: esim. henkilöautokortti, riskientunnistamiskoulutus, turvallisuuskoulutus, mopokortti (AM 120), kevarikortti (A1), moottoripyöräkortti (A ja A2), sekä ajokortti opetusluvalla

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän CAP Mikkeli (Raatihuoneenkatu) -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua CAP Mikkeli (Raatihuoneenkatu) sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.