Autokoulu Strada, Myyrmäki (Autokoulu Strada Oy)

Strada löytyy Vantaan Myyrmäestä. Toimisto on avoinna ma–to kello 10–17 ja perjantaisin 10–16. Viikonloppuisin suljettu. Puhelinnumero on 010 320 5890 sekä sähköpostiosoite myyrmaki@strada.fi.

• Nettisivut: strada.fi/?page_id=275
  • Osoite: Uomatie 4, 01600 Vantaa

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Strada, Myyrmäki -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 8. heinäkuu 2015 (3214 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 21. tammikuu 2012 (4479 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-strada-myyrmaki

Tälle annetut mielipiteet

liu xiangfen:

Hei,
minulla on varattu aika pimeäajolle 16.3 klo 15:30.
mutta haluan nyt vaihtaa Se klo 14:lle.
Yritin soittaa opettaja Jokelle tästä ajan muutos, mutta ei hän vastannut. Joten kysyisin suoraan teiltä, että voinko tulla 16.3 klo 14?
odotan vastaustanne, voitte soittaa 0458780227, jos en vastaa, voitte laittaa tekstiviesti tai email minulle. Kiitos. T, Liu xiangfen

• Kirjoitettu: 12. päivä maaliskuuta 2015
  • Kestolinkki: #

TAISI KÄRTMANN:

Menin kouluun , ja viime vuonna jäi vireillä. Kaikki luokat tarjotaan teoriassa. Haluaisi jatkaa.

• Kirjoitettu: 17. päivä toukokuuta 2015
  • Kestolinkki: #

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Strada, Myyrmäki sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.