Autokoulu Sampo (Sammon Autokoulu Oy)

Aamulehdessä 1. huhtikuuta 2016 julkaistun uutisen mukaan Sampo on lopettanut toimintansa.

Sammon Autokoulu Oy, tai Autokoulu Sampo, sijaitsee Tampereella. Puhelinnumero on (03) 255 2200 ja sähköpostiosoite sampo@kotiposti.net. Toimisto on auki maanantaista torstaihin klo 10–17, jolloin ajotunnit klo 8–18, sekä perjantaisin 10–15. Perjantaisin ajotunnit klo 8–15 välisenä aikana.

• Osoite: Sammonkatu 28, 33540 Tampere

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Sampo -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 18. maaliskuu 2017 (2589 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 4. maaliskuu 2012 (4429 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-sampo

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Sampo sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.