Autokoulu Mukava Klaukkala

Säästöpankintalon toisessa kerroksessa sijaitsevan autokoulun puhelinnumero on 040 504 8446 ja sähköpostiosoite info@autokoulumukava.fi. Nettisivujen lisäksi autokoululla on omat Facebook-sivut.

• Nettisivut: autokoulumukava.fi/yhteystiedot-klaukkala/
  • Osoite: Klaukkalantie 63, 01800 Klaukkala
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Esim. B-kurssi hintaan 1680€ (tarkistettu 27.10.2015)

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Mukava Klaukkala -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Mukava Klaukkala sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.