Autokoulu Lilliputti, Herttoniemi (Autokoulu Lilliputti Oy)

Helsingin Herttoniemessä sijaitsevaan Autokoulu Lilliputti Oy:n järjestämille kursseille voi ilmoittautua nettilomakkeella, soittamalla numeroon 045 112 1900 ma–pe 9–15 välisenä aikana, marraskuussa jälleen klo 17 asti, tai tekstiviestillä numeroon 045 112 1900. Sähköpostiosoite on info@lilliputti.com. Toimiston puhelinnumero on 045 112 1900.

• Nettisivut: lilliputti.com
  • Osoite: Hiihtomäentie 18, 00800 Helsinki

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Lilliputti, Herttoniemi -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Lilliputti, Herttoniemi sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.