Autokoulu Lehtelä (Autokoulu Lehtelä Oy)

Autokoulu Lehtelä toimi Hämeenlinnassa. Toimisto on avoinna ma–to klo 10–17 ja perjantaisin klo klo 10–16. Puhelinnumerot ovat 03 682 4777 ja 050 913 2244 sekä fax-numero 03 682 4799. Sähköpostiosoite on toimisto@autokoululehtela.fi.

• Nettisivut: autokoululehtela.fi
  • Osoite: Hallituskatu 14, 13100 Hämeenlinna

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Lehtelä -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3833 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 20. tammikuu 2012 (4474 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-lehtela

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Lehtelä sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.