Autokoulu Driving Center, Kajaani (Kajaanin-seudun Ajo-opetuskeskus Oy)

Kajaanin Driving Center sijaitsee keskustassa, Arolan talossa. Toimipaikka on avoinna ma–to kello 11–17 ja perjantaisin 11–16. Suljettu viikonloppuisin.

Puhelinnumero on 040 570 5427.

• Nettisivut: drivingcenter.fi
  • Osoite: Koivukoskenkatu 12, 87100 Kajaani
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Esim. henkilöautokortti, mopokortti, moottoripyöräkortti, mopo-/skootterikortti ja kuorma-autokortti

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Driving Center, Kajaani -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Driving Center, Kajaani sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.