Autokoulu Baana, Orimattila (Autokoulu Baana Oy)

Toimimme Orimattilassa ilman toimistotiloja. Ajotuntien lähtöpaikka sovitaan oppilaiden kanssa erikseen. Puhelimitse ja sähköpostilla tavoittaa ma–to klo 9–17 ja perjantaisin klo 9–15 välillä.

Puhelinnumero on 040 832 4176 ja sähköpostiosoite autokoulu.baana@phnet.fi.

• Nettisivut: autokoulubaana.fi
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Ajo-opetusta Lahdessa, Nastolassa ja Orimattilassa

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Baana, Orimattila sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.