Autokoulu Baana, Nastola (Autokoulu Baana Oy)

Toimimme Nastolassa ilman toimistotiloja. Ajotuntien lähtöpaikka sovitaan oppilaiden kanssa erikseen. Puhelimitse ja sähköpostilla tavoittaa ma–to klo 9–17 ja perjantaisin klo 9–15 välillä.

Puhelinnumero on 040 832 4176 sekä sähköpostiosoite autokoulu.baana@phnet.fi.

• Nettisivut: autokoulubaana.fi
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Ajo-opetusta Lahdessa, Nastolassa ja Orimattilassa
  • Päivitettiin viimeksi: 27. syyskuu 2023 (184 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 19. tammikuu 2012 (4454 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-baana-nastola

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Baana, Nastola sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.