Autokoulu Ajotaito Hessu, Haukipudas (Autokoulu Ajotaitohessu Oy)

Autokoulu Ajotaitohessu toimii Haukiputaalla, Damlataksen talossa. Puhelinnumero on 08 374 543 ja sähköpostiosoite hessu@ajotaitohessu.fi. Ajotaito Hessulla on nyt myös Facebook-sivut.

• Nettisivut: ajotaitohessu.fi
  • Osoite: Välitie 6, 90830 Haukipudas
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Ajo-opetusta säästä ja sesongista riippumatta

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Ajotaito Hessu, Haukipudas -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Ajotaito Hessu, Haukipudas sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.