Autokoulu Ajola Oy

Aamulehdessä oli juttu 1.4.2016, jossa mainittiin, että Ajola on lopettanut toimintansa.

Autokoulu Ajola Oy toimii Tampereella. Puhelinnumero on 03 3174 666.

Toimisto on avoinna ma–to 10–18 ja perjantaisin 10–15. Viikonloppuisin suljettu.

• Osoite: Insinöörinkatu 30, 33720 Tampere
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Kursseille voi ilmoittautua toimistossa, puhelimitse tai netissä

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Ajola Oy -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 18. maaliskuu 2017 (2568 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 19. tammikuu 2012 (4454 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-ajola-oy

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Ajola Oy sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.