Askolan Autokoulu (Askolan Autokoulu Ky)

Askolan Autokoulu Ky sijaitsee Monninkylässä. Puhelinnumero on 0400 713 389 ja sähköpostiosoite kim.hogstrom@askolanautokoulu.fi.

• Nettisivut: askolanautokoulu.fi
  • Osoite: Meijeritie 18, 07230 Monninkylä, Askola
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Askolan Autokoulu on toiminut vuodesta 1987

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Askolan Autokoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3811 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 19. tammikuu 2012 (4453 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/askolan-autokoulu

Kommentoitaessa julkaisua Askolan Autokoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.