Ajoäly (Ajoäly Ky)

Kuopiossa sijaitseva Ajoäly on täyden palvelun autokoulu. Toimisto on avoinna ma–to kello 10–16.30 ja perjantaisin 10–15.30. Viikonloppuin suljettu. Puhelinnumerot ovat 044 019 6196 ja 050 345 4150 sekä 044 347 2528.

• Nettisivut: ajoaly.fi
  • Osoite: Kasarmikatu 2, 70110 Kuopio
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Kuljettajakoulutukset, opetuslupakoulutukset, kertausharjoitukset, yksittäiset ajotunnut, jatkokoulutukset, viittomakielinen ajokorttikoulutus, liikuntarajoitteisten ajokorttikoulutus

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Ajoäly -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 17. huhtikuu 2014 (3655 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 17. huhtikuu 2014 (3655 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/ajoaly

Kommentoitaessa julkaisua Ajoäly sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.