Ajo-Opisto Turunen, Karhula (Ajo-opisto Turunen Oy)

Ajo-Opisto Turunen löytyy Kymenlaaksontien lisäksi Karhulasta, Matkakujalta. Puhelinnumerot ovat (05) 213 100, 0500 557 332 ja 0500 557 333. Sähköpostiosoite on ajo-opisto.turunen@kymp.net.

• Nettisivut: ajo-opistoturunen.fi
  • Osoite: Matkakuja 6, 48600 Karhula, Kotka

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Ajo-Opisto Turunen, Karhula -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Ajo-Opisto Turunen, Karhula sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.