Järvenpään Ajokoulutuskeskus (Järvenpään Ajokoulutuskeskus Ky)

Autokoulu Ajokoulutuskeskus sijaitsee Aallopin talossa, neljännessä kerroksessa. Puhelinnumero on 09 279 477 00 sekä sähköpostiosoite toimisto@autokoulujarvenpaa.fi. Toimisto on avoinna ma–to kello 9.30–17.30 ja perjantaisin 8–16.30. Viikonloppuisin suljettu. Aukioloajat tarkistettu 19.11.2015.

• Nettisivut: jarvenpaanajokoulutuskeskus.fi
  • Osoite: Myllytie 1, 04410 Järvenpää
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: A1, A, B, C1, C ja C1E

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Järvenpään Ajokoulutuskeskus -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Järvenpään Ajokoulutuskeskus sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.