Autokoulu Haapalainen Ky

Autokoulu Haapalainen Ky on kemiläinen yritys. Avoinna ma–to 9–17 ja perjantaisin 9–15. Sähköpostiosoite on posti@autokouluhaapalainen.fi ja puhelinnumero 040 742 5768.

• Nettisivut: autokouluhaapalainen.fi
  • Osoite: Nahkurinkatu 10, 94100 Kemi
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: On toiminut 40 vuoden ajan Kemin keskustassa

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Haapalainen Ky -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3833 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 19. tammikuu 2012 (4475 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-haapalainen

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Haapalainen Ky sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.