Haapaveden Liikennekoulutus

Haapaveden Liikennekoulutuksen toimialue on Pohjois-Pohjanmaa, Oulun Eteläinen alue.

Puhelinnumero on 040 776 8054 ja sähköpostiosoite autokoulu@haapavedenliikennekoulu.com.

• Nettisivut: haapavedenliikennekoulu.com
  • Osoite: Hakakuja 1, 86600 Haapavesi
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: T, AM120, AM121, A1, A2, A, B, BE, C1 ja C1E, sekä opetuslupalaisen palvelut ja terveysperusteiset ajokykyarvioinnit.

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Haapaveden Liikennekoulutus -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Haapaveden Liikennekoulutus sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.