Suur-Savon Autokoulu (Suur-Savon Autokoulu Oy)

Suur-Savon Autokoulu toimii Mikkelissä. Toimisto on avoinna ma–to klo 11–17 ja perjantaisin klo 10–16. Puhelinnumero on 015 150 950, faksinumero 015 150 950 ja kännykkänumero 0440 150 950 (Olli), sekä sähköpostiosoite autokoulu@suursavonautokoulu.fi.

• Nettisivut: suursavonautokoulu.fi
  • Osoite: Savilahdenkatu 18, 50100 Mikkeli

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Suur-Savon Autokoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3832 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 4. maaliskuu 2012 (4428 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/suur-savon-autokoulu

Kommentoitaessa julkaisua Suur-Savon Autokoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.