Salon Ajotaito

Salon Ajotaito sijaitsee Vilhonkadulla. Puhelinnumerot ovat 02 731 3102 ja 0400 780 699. Toimisto on avoinna ma–to kello 9–17 ja perjantaisin klo 8–16. Sähköpostiosoite on info@ajotaidot.fi.

• Nettisivut: salonajotaito.fi/index2.htm
  • Osoite: Vilhonkatu 11-13, 24240 Salo

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Salon Ajotaito -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3833 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 22. tammikuu 2012 (4472 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/salon-ajotaito

Erika:

Hyvää opetusta ja hyvät opet

• Kirjoitettu: 19. päivä marraskuuta 2012

Sari :

Hei, laitoin teille jo aiemmin viestiä, mutta jos olette vastanneet niin kaikki sähköpostini hävisivät noin vain yhdellä klikkauksella eli palaan uudelleen asiaan, että poikani Niklas Holmberg kävi toukokuussa teillä kakkosvaiheen, että saanko siitä laskusta kopion sähköpostiini taikka kotiosoitteeseeni Meiramikatu 6, 24130 Salo
Hän nyt armeijassa eikä varoja, niin katson tilanteen, että miten sitä pystyn hoitamaan.

Kiitos ja terveisin,

Sari Pihlaja

• Kirjoitettu: 16. päivä elokuuta 2016

Kommentoitaessa julkaisua Salon Ajotaito sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.