Pulkkilan Autokoulu

Pulkkilan Autokoulun puhelinnumero on 0400 281 751 ja sähköpostiosoite juhani.kronqvist@liikennekoulutus.net.

Kurssille voi ilmoittautua nettisivuilla sijaitsevalla lomakkeella tai puhelimitse ma–pe kello 8–17.

• Nettisivut: liikennekoulutus.net
  • Osoite: Pulkkilantie 15 A 2, 92600 Pulkkila
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: moottoripyörä (A), henkilöauto (B), syventävä vaihe (B), henkilöauto ja suuremmat perävaunut (BE), kuorma-autot (BC), kuorma-autot ja kevyemmät perävaunut (C1E), työkoneet (T) ja mopot (AM)

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Pulkkilan Autokoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 26. syyskuu 2016 (2762 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 19. helmikuu 2012 (4443 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/pulkkilan-autokoulu

Kommentoitaessa julkaisua Pulkkilan Autokoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.