Pekan Liikennekoulu (Pekan Liikennekoulu Ky)

Pekan Liikennekoulu vaikuttaa Oulaisissa. Sen opetus- ja toimistotilat ovat Rautatienkadulla. Puhelinnumerot ovat 0400 560 895. Sähköpostiosoite pekka.jyrinki@kotinet.com.

• Nettisivut: pekanliikennekoulu.fi
  • Osoite: Rautatienkatu 7, 86300 Oulainen

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Pekan Liikennekoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3833 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 19. helmikuu 2012 (4443 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/pekan-liikennekoulu

Kommentoitaessa julkaisua Pekan Liikennekoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.