Oppiin Autokoulut, Tervakoski (Oppiin Autokoulut)

Tervakoskella sijaitsevan toimiston puhelinnumerot ovat 040 905 1677 ja 040 673 3017 sekä sähköpostiosoite tervakoski@oppiin.fi. Avoinna tiistaisin ja torstaisin kello 9–17. Aukioloajat tarkistettu 19.11.2015.

• Nettisivut: oppiin.fi/tervakoski
  • Osoite: Rajapirtintie 4, 12400 Tervakoski
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: AM120, AM121, A1, A1h, A2, A, B, syventävä vaihe, harjoitteluvaihe, BE, C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D, DE

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Oppiin Autokoulut, Tervakoski -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Oppiin Autokoulut, Tervakoski sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.