Mäkisen Liikennekoulu, Valtakatu (Mäkisen Liikennekoulu Oy)

Lappeenrannassa Valtakadulla sijaitsevan autokoulun puhelinnumero on (05) 453 0530 ja sähköpostiosoite info@makisenliikennekoulu.fi. Valtakadulla sijaitsee Mäkisen Liikennekoulun toimisto ja se on avoinna ma–to kello 10–17 sekä perjantaisin 10–16.

• Nettisivut: makisenliikennekoulu.fi
  • Osoite: Valtakatu 60, 53100 Lappeenranta

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Mäkisen Liikennekoulu, Valtakatu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Mäkisen Liikennekoulu, Valtakatu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.