Liikennekoulu Safetycar

Oulussa toimivan Safetycarin puhelinnumero on 08 530 1300, fax-laitteen numero 08 530 1315 ja sähköpostiosoite liikennekoulu@safetycar.fi. Toimisto on avoinna ma–to klo 10–17 ja perjantaisin klo 10–14.

• Nettisivut: safetycar.fi
  • Osoite: Saaristonkatu 1, 90100 Oulu
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Sijaitsee Oulun torin kulmalla

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Liikennekoulu Safetycar -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3812 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 7. helmikuu 2012 (4434 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/liikennekoulu-safetycar

Kommentoitaessa julkaisua Liikennekoulu Safetycar sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.